Palautus- ja hyvityskäytäntö

Jos et ole 100 % tyytyväinen ostoosi, voit palauttaa sen 30 päivän kuluessa toimituspäivästä ja saada täyden hyvityksen tai vaihdon. Ota meihin yhteyttä osoitteessa info@novimuoti.fi palautusosoitteen saamiseksi. Huomaa, että asiakas vastaa kaikista palautuksen toimituskuluista.

Palautuskäytäntö

  • Kaikki tuotteet on palautettava alkuperäisessä myyntikunnossaan,
  • käyttämättöminä, pesemättöminä tai muokattuina, ja kaikki tunnisteet ovat edelleen kiinni.
  • Kaikki tuotteet on palautettava alkuperäispakkauksessa.
  • Kaikki tuotteet on palautettava yhdessä paketissa.
  • Palautuksissa on käytettävä samaa palvelua kuin alkuperäisessä toimituksessa.
  • Räätälöityjä tuotteita ei voi palauttaa.
  • Palauta vialliset tai virheelliset tuotteet


Jos haluat palauttaa viallista tai virheellistä tuotetta, toimi seuraavasti:

  1. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme sähköpostitse info@novimuoti.fi.
  2. Toimita kuva sekä kuvaus vahingoittuneesta tai virheellisestä tuotteesta ja kyseiseen tuotteeseen liittyvä tilausnumero.

Kun olemme saaneet sähköpostisi ja arvioineet vahingon, otamme sinuun yhteyttä ja määrittelemme toivotun lopputuloksen. Huomaa, että kaikista vahingoittuneista, viallisista ja virheellisistä tuotteista on ilmoitettava 7 päivän kuluessa toimituksesta.

Palautukset:
Jos koko ei ole sopiva tai haluat vaihtaa väriä, voit palauttaa tämän tuotteen. Sinun on kuitenkin vastattava toimituskuluista.

Jotta tuote voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin se on vastaanotettu. Sen on myös oltava alkuperäispakkauksessa tai yrityksen etiketissä.

Palautuksen viimeistelyä varten tarvitsemme kuitin tai ostotodistuksen.

Kun palautat tuotteen:
Varmista, että palautuspaketissasi mainitaan selvästi, että kyseessä on palautus (rastittamalla postilomakkeessa oleva ruutu). Palautettujen tuotteiden kokonaisarvo on myös mainittava.

Vaurioituneet ja vialliset tuotteet:
Suosittelemme, että tarkistat kaikki vastaanotetut pakkaukset vikojen varalta. Jos tuotteesi on vahingoittunut tai viallinen, ota välittömästi yhteyttä meihin, niin teemme yhteistyötä kanssasi. Vaurioituneet tai vialliset tuotteet korvataan.

Palautukset (tarvittaessa):
Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautuksesi. Ilmoitamme sinulle myös palautuksesi hyväksymisestä tai hylkäämisestä.

Jos palautus hyväksytään, se käsitellään ja hyvitys tehdään automaattisesti luottokortillesi tai alkuperäiselle maksutavallesi tietyn ajan kuluessa. Alkuperäiset toimituskulut eivät sisälly palautukseen.

Myöhästyneet tai puuttuvat palautukset (tarvittaessa):
Jos et ole vielä saanut palautusta, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen.

Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöön. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin palautuksesi on virallisesti lähetetty. Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Palautuksen kirjaaminen kestää usein jonkin aikaa.

Jos olet tehnyt kaiken tämän, etkä ole vielä saanut hyvitystä, ota meihin yhteyttä.

Kuinka paljon asiakkaat maksavat palautuksista?
Palautuksesta aiheutuvat todelliset kustannukset

  • Sähköposti: info@novimuoti.fi
  • Osoite: Staringstraat 28H, Amsterdam, North Holland, 1054 VR, Alankomaat
  • Aukioloajat: Avoinna: Maanantai - perjantai: 08:00 - 17:00 ja lauantai ja sunnuntai: 10:00 - 16:00.